De inschrijvingen voor het nieuwe seizoen 26-27 zijn nog niet geopend. 

Leuk te horen dat onze club SK Vlezenbeek jullie voorkeur heeft. Momenteel worden wij echter enorm aangesproken door ouders die hun kinderen bij ons willen aansluiten, wat natuurlijk goed is. Het betekent dat wij als club toch een zekere uitstraling hebben, maar de keerzijde is dat wij qua infrastructuur en een acute nood aan trainers/begeleiders maar een beperkt aantal spelers per leeftijdscategorie kunnen toelaten.

De inschrijvingen voor de huidige spelers starten binnenkort.

 

Nieuwe spelers kunnen een mailtje sturen naar info@skvlezenbeek.be

We nemen dan contact met u op.